Ξεκινώντας να σχεδιάζουμε το ταξίδι μας στη Ρουμανία με τον Αντρέα Παραγιό, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε την τοποθέτηση στις μοτοσυκλέτες μας μεγάλων τεπόζιτων καυσίμου, διότι ώς γνωστών τα δίχρονα έχουν μικρή αυτονομία καταναλώνοντας το καύσιμο περισσότερο και έχουν ανάγκη κάποιων λίτρων παραπάνω στο εντούρο.
Αφού ψάξαμε όλα τα σχετικά διαθέσιμα προϊόντα στο διαδίκτυο, προχωρήσαμε στην αγορά δυο τεποζίτων της Clarke (http://www.clarkemfg.com/ ) το ένα για το Ktm του Αντρέα και ένα για το GG το δικό μου, αφού ακόμη δεν είχαμε αποφασίσει με ποιο απο τα δύο θα τρέξει και ποιο θα είναι το support.
Τα τεπόζιτα ήρθαν γρήγορα, οι συσκευασίες ήταν εντυπωσιακές και στο εσωτερικό τους υπήρχαν όλα όσα χρειάζοταν για την εγκατάστασή τους, αφού ειδικά στο GG αυτή ήταν κάπως πολύπλοκη.
Μάνουαλ και αυτοκόλητα, όπως επίσης και μερικά έγγραφα εγγύησης συμπεριλαμβανότανε στην αρχική συσκευασία ενώ η πρώτη εντύπωση που σου δίνει η κατασκευή του τεπόζιτου πιάνοντας το στα χέρια σου είναι ότι πρόκειται για μια στιβαρή κατασκευή με υψηλής ποιότητας υλικά, αφού οι βίδες που περιέχονται είναι όλες ανοξείδωτες, τα πάσα που είναι φωλιασμένα στα πλαστικά επίσης, η τάπα της βενζίνης σκληρή και στιβαρή, η αίσθηση του πλαστικού σκληρή και άκαμπτη και τα λοιπά περιφεριακά καλωσχεδιασμένα και ανθεκτικά (γωνίες στήριξης, ροδέλες, φλατζάκια και άλλα)
Κατα την τοποθέτηση του τεπόζιτου, πρέπει να τοποθετήσετε στο καινούργιο, το ρουμπινέτο απο το παλιό σας τεπόζιτο με μεγάλη προσοχή στην φθορά απο τις φλάτζες γιατί συνήθως αυτές όταν βγαίνουν χαλάνε.
Το τεπόζιτο, έχει κάποια μειονεκτήματα. Ανοίξει πολύ τα πόδια του οδηγού. Ανοίγει και τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας. Τα καπάκια του ψυγείου δε θα ξανακουμπώσουν ποτέ επάνω στο ψυγείο γιατί το τεπόζιτο τα πιέζει αρκετά. Στην δική μου περίπτωση έγινε πατέντα με βίδες για να μείνουν στη θέση τους.
Είναι επίσης και λιγουλάκι άκομψο. Σε όλον τον όμορφο σχεδιασμό του GG υπάρχει ένα εξόγκωμα στην κορυφή του τεπόζιτου που με ΄΄χαλάει΄΄λιγάκι όταν το βλέπω.
Παρ΄όλα αυτά το αντίτιμο είναι μια 100άρα χιλιόμετρα και ίσως παραπάνω χωρίς ανάγκη ανεφοδιασμού. Μεγάλη υπόθεση αφού με το παλιό τεπόζιτο το μυαλό στην Κυριακατικη εντουράδα ήταν πάντα στα καύσιμα.
Το τεπόζιτο κόστισε κάπου στα 250 δολάρια με τα μεταφορικά.
Έχει αποδειχθεί σκύλος, αφού έχει φάει τις σαβούρντες του αιώνα και δεν έχει πάθει τίποτα, και μπορείς να το βγάλεις και να το βάλεις άνετα πολλές φορές αφού με την καλή ποιότητα των υλικών τίποτα δε χαλάει σε πάσα και βίδες επάνω του με την επανατοποθέτηση.
Η αποστολή έγινε γρήγορα, τελωνείο για κάποιο λόγο δεν πλήρωσα αφού το τεπόζιτο ήρθε με Ελτα και απλά μπήκε ατελώνιστο (;) και η εταιρία με ρώτησε με εμαιλ αν ήρθε το προιόν και αν είχα κάποιο παράπονο το οποίο δεν μου είχε ξανασυμβεί ως σήμερα σε ηλεκτρονική παραγγελία.
Η clarke δίνει και κάτι σφουγγαράκια τα οποία για κάποιο λόγο που δεν κατάλαβα μπαίνουν μέσα στο τεπόζιτο και μάλλον δεν κουνιέται το κάυσιμο για να αποσταθεροποιεί την μοτοσυκλέτα. Δεν τα έβαλα, δεν μου χρειάστηκαν.
Γενικά λοιπόν:
Κάνει για μοτοκρος: ναι αλλα δε χρειάζεται.
Κάνει για εντούρο: Ναι και χρειάζεται
Είναι ακριβό: όχι κάνει όσο ένα τεπόζιτο και είναι φθηνότερο απο το μαμά.
Το βρίσκεις εύκολα: Ναι
Χρήσιμα site: http://www.clarkemfg.com/gas-gas-450fse-20052006-28-gallons-p-93.html | http://www.rockymountainatvmc.com/p/43/53/161/923/-/818/Clarke-Fuel-Tank
No comments:
Post a Comment